Verslag n.a.v. Algemene Ledenvergadering 14 oktober 2019!

Vanuit financieel jaarverslag augustus 2018 – juli 2019 komt naar voren dat er meer kosten en baten zijn dan ontvangsten. Hierop zal het bestuur actie moeten ondernemen om de vereniging financieel gezond te houden. Er zullen aanpassingen moeten komen omdat het loon van de sportinstructeurs, wedstrijdkosten en zaal huren ten opzichte van inkomsten van contributies niet evenredig zijn.

Het bestuur heeft tijdens de algemene ledenvergadering de volgende maatregelen besloten en zullen ingaan per 1-1-2020:

• Contributie leden 1 euro per maand omhoog
  • KNGU kosten goed plannen en op tijd declareren bij de leden.
  • Wedstrijdkosten worden apart door belast naar de leden en wordt met 1,50 euro verhoogd.
  • Bondscontributie wordt in 2020 mogelijk verhoogd door de KNGU. Nog niet bekend de hoogte!

Aftredende bestuursleden:  Marieke Stam als voorzitter en Marijke Plas als secretaris, Mariska Delhaas als penningmeester, helaas was er geen animo bij aanwezige leden. Er wordt een brandbrief rondgedeeld aan alle leden. Mocht er geen opvolging binnen het bestuur komen, kan Sportfit geen voortbestaan garanderen!

Volgende vergadering: Maandag 6 januari 19.30uur bij geen nieuwe bestuursleden zal draaiboek opheffen Sportfit inwerking worden gezet.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.